منتدى تكنولوجيا التعليم


هذا المنتدى لتبادل الآراء والمقترحات بين طـلاب الدراسـات العـليا - تكنــولوجيـا التعليــم بكلية التربية - جامعة طنطا
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» تطور التكنولوجيا في التعليم
السبت ديسمبر 06, 2014 9:52 pm من طرف kadaajmal

» المنهج التكنولوجي
السبت يونيو 28, 2014 10:26 pm من طرف zannobia

» موقع مميز في تكنولوجيا التعليم
الثلاثاء أبريل 22, 2014 12:47 am من طرف تركي

» اتعلم وانت فى بيتك
الأربعاء يوليو 03, 2013 5:51 pm من طرف محمدطارق

» لو من احلامك انك تتعلم تصميم المواقع والجرافيك
الخميس يونيو 06, 2013 4:19 pm من طرف محمدطارق

» ملخص مفاهيم المنهج الوصفي والاستبانة
الجمعة مايو 24, 2013 4:03 pm من طرف حاتم الريفى

» دورة تصميم المواقع الأليكترونيه
السبت أبريل 20, 2013 3:16 pm من طرف محمدطارق

» تقدم أكاديمية سموحه أفكار مشاريع نبني بها مستقبل أفضل ونقضي علي البطاله
السبت أبريل 20, 2013 3:13 pm من طرف محمدطارق

» محاضرات الاحصاء
السبت نوفمبر 10, 2012 3:44 am من طرف حاتم الريفى

» سااعدوني لو سمحتو
الأحد أكتوبر 28, 2012 1:00 pm من طرف Hesham

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عبير عبدالفتاح
 
safa omar
 
Hesham
 
هبة محمد
 
شيري
 
nada
 
ABDALLA WAGDY
 
mido_elmasry
 
زينب على عز
 
أروى
 

شاطر | 
 

 جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mostafamehanna



عدد الرسائل : 4
تاريخ التسجيل : 17/02/2010

مُساهمةموضوع: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الأربعاء فبراير 17, 2010 6:57 pm

اخواني منسوبي جامعة طنطا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكورين بصراحة على المجهود الجميل اللي عملينه في المنتدي وده إن دل فإنما يدل على الفكر الراقي اللي أصبح الطلاب فيه في مصر.
استفساري مهم جدا يا اخوان واللي هيرد عليا هدعيله عند الحبيب صلى الله عليه وسلم
أنا خريج تربية نوعية منوفية عام 2000
حصلت على دبلوم مهني في تكنولوجيا التعليم كلية التربية جامعة المنوفية 2003 بتقدير جيد
أنا الآن أعمل معلم حاسب آلي بالمدينة المنورة بالمملكة العربية السعودية
وبستفسر هل يمكن اني أسجل في الدبلوم الخاص قسم تكنولوجيا تعليم ولا خلاص الموضوع راح عليا ولازم أبدأ من جديد
أرجو سرعة الرد لو أحد يسألي في شئون الدراسات العليا هل فيه امكانية بعد ما عدى سبعة سنوات على الدبلوم المهني ممكن أتقدم للدبلوم الخاص
والله اللي هيرد عليا هدعيله عند الحبيب صلى الله عليه وسلم
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هبة سمير



عدد الرسائل : 44
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الجمعة فبراير 19, 2010 1:18 pm

متهيقلى اة ممكن عادى
مدام حضرتك اخذت شهادة الدبلوم المهنى
بس دلوقتى التقديم انتهى
ممكن تقدم السنة اللى جاية
هو عموما التقديم اكتر من مرة بيفتحوة خلال اجازة الصيف
وربنا يوفق الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mostafamehanna



عدد الرسائل : 4
تاريخ التسجيل : 17/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الثلاثاء فبراير 23, 2010 8:16 am

الأخت هبه
جزاك الله كل الخير على ردك على موضوعي لكن هل كلامك بأنه عادي ممكن أتقدم عن علم وسؤال في شئون الطلاب ولا من عندك بتقولي أرجو الرد
وهناك سؤال آخر الله يسلم حالك ويكرمك إن شاء الله
هل ممكن أتقدم للدبلوم الخاص وأنا هنا في الخارج ولا لابد من الحضور
أرجو الاجابة هل يمكن إستثناء الحضور للمسافرين وأتواصل إلكترونيا مع الدكاتره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tato



عدد الرسائل : 23
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الثلاثاء مارس 02, 2010 12:21 pm

ممكن تقدم ما فيش مشكله لانى قدمت بعد مرور سنوات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mostafamehanna



عدد الرسائل : 4
تاريخ التسجيل : 17/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الثلاثاء مارس 02, 2010 4:53 pm

الأخت تاتو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أشكر لك ردك على موضوعي وعلمت من خلال تجولي في المنتدى أنك مسافره فهل سؤالي عن امكانية التقدم للدبلومه وأخذها وأنا مسافر له رد عندك.
لأن عملي بالمدينة المنورة يمنعنى من الحضور كثيرا بمصر لحضور المحاضرات لكن في امكاني أخذ اجازات لحضور الاختبارات.
هل الكلام ده ينفع وأنا بحلم بحاجة مستحيله.

وجزاك الله خير الجزاء وجعل عملك في ميزان حسناتك إن شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دعاء زايد



عدد الرسائل : 4
تاريخ التسجيل : 13/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الخميس مارس 04, 2010 12:02 am

اخي الفاضل
انا كنت بكالوريوس علوم ثم حصلت علي دبلوم عام سنة 2000
ثم قدمت اوراقي العام الماضي وحصلت علي الدبلوم الخاص 2009
يعني البعد الزمني غير هام المهم الحصول علي الدبلوم المهني او العام
اما بالنسبه للدراسه بدون حضور اعتقد انه يحتاج مقابلة مع الدكاتره لمعرفة هل هناك مراعاه ام لا
مع العلم ان هناك طلاب من الدول العربيه يحضرون مره واحده لمعرفة المنهج ثم الامتحان هذا والله اعلم
وفقك الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mostafamehanna



عدد الرسائل : 4
تاريخ التسجيل : 17/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   الخميس مارس 04, 2010 9:03 am

أشكرك اخت دعاء على ردك
الذي طمأنني كثيرا، وعلى رأي المثل اللي بيقول (اسأل مجرب ولا تسأل طبيب) وطالما انتي عملتي كده يبقى فيه امكانية ان شاء الله ,,,,, ربنا يبشرك بكل الخير ،،، قولي آمين.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tato



عدد الرسائل : 23
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي   السبت مارس 13, 2010 1:32 pm

الاخ مصطفى معلش اتاخرت عليك فى الرد بس والله الظروف مش بتسمح باستمرار ان شاء الله قدم اوراقك عادى ومتختش فى بالك زى ما قلت لك سابق والله فيه ناس كانت معانا ما شفوناها غير فى الامتحانات ونجحت واخدت الدبلوم توكل على الله ومتخفش ودا كله نصيب وممكن تحضر كل المحاضرات وربنا مش يوفقك وممكن مش تحضر ولا محاضره وتنجح كله توفيق من الله اهم شىء هات الكتب واعرف الابحاث وقدم شغلك صح وذاكر وتوكل على الله واذا تحب تسال عن اى شىء اخر تحت امرك فى وقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جزاكم الله خير حد يرد على استفسار مهم جدا في حياتي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى تكنولوجيا التعليم  :: منتدى الدبلوم الخاص :: منتدي الدبلوم الخاص - قسم المناهج وطرق التدريس وتكنولوجيا التعليم-
انتقل الى: